fredag 14 mars 2014

En grön fyrkant

I dag fick jag mitt nya nummer av trädgårdstidningen Allt om trädgård. Så nu är det bara att läsa på om vad andra har gjort i sina trädgårdar. Sedan får jag se om jag kan ta till mig något av detta och förvandla det till något liknade i min lilla trädgård.

I dag har jag också tagit lite kort på några gula krokus som jag har i en kruka på balkongen. Det var när jag tog dessa kort som jag såg att jag också fick den där gröna fyrkanten i min kamera som vi hade pratat om under den första lektionen på den fotokurs som jag nu går.

Just nu kommer jag inte ihåg varför det var så viktigt mer än att det blev bättre kort när man kunde se den i kamerans lilla titthål. Men som sagt jag kommer att få reda på  mer om detta vid nästa kurstillfälle. Till dess får ni hålla till godo med de kort som jag har tagit i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar