onsdag 6 maj 2020

Kneelo knäskydd att ha i trädgården

I lördags kom jag till Harplinge Lantmän efter att ha varit och fikat på Börjes Konditori som också ligger i Harplinge. Så varför åkte jag till Harplinge. Det beror helt och hållet på att jag såg en dokumentär om Gyllene Tider 40 år. I repotaget visade de upp att på att här på Börjes konditori hade de hängde en hel del i sin ungdom. http://borjeskonditori.se/  Det var därför som jag och min pojkvän tog en liten tur dit när vi ändå var i Falkenberg för att titta till sommartugan. De serverade en väldigt god kladdkaka med kolakräm på toppen.

Efter fikan hittade vi Lantmännens butik och väl där inne shoppade vi loss. Jag hittade ett par avtagbara knäskydd som man kan ha på sommaren då man går i shorts och inte långbyxor. På bilden ser ni hur de ser ut men jag har inte fått tillfälle att prova dem ännu utan skall vänta tills jag skall rensa min rabatt för att se om de fungerar som jag hade tänkt.

De sätts fast kring knät med hjälp av kardborreband och jag kunde inte låta bli att välja en neongrön färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar